armatis-lc

Obsługa klienta

W coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu gospodarczym spółka może wyróżnić się na tle konkurencji właśnie jakością obsługi klienta. Ponieważ pozyskanie nowych klientów staje się coraz trudniejsze, zatrzymanie klienta ma coraz bardziej doniosłe strategiczne znaczenie.

Przez ponad 20 lat Armatis-lc wyznaczała cele w zakresie doskonałości i jakości, by tworzyć usługi opieki nad klientami w Państwa imieniu.

Nasze działania zyskały aprobatę naszych klientów i zostały potwierdzone przez poziom zadowolenia. Kilka razy dzieliliśmy z nimi dumę wynikającą z uznania ich poziomu obsługi klienta za najlepszą w danym roku.

Odpowiedzi na wszystkie pytania w zakresie opieki nad klientem są udzielane w sposób wielokanałowy. W rzeczywistości dzisiejszy konsument jest mobilny, korzysta z najnowszych technologii, wykorzystuje urządzenia cyfrowe i posiada dostęp do swoich dostawców na wiele sposobów.

W związku z tym, dostawca usług lub produktów musi zapewnić swoim klientom dostęp do wszystkich możliwych kanałów kontaktu oferując taką samą jakość w każdym z nich.

Bez względu na to, który z kanałów zostanie wybrany przez klienta, Armatis-lc Polska zapewnia strukturę umożliwiającą przechwycenie informacji przychodzących i przekształcenie ich w kwalifikowane dane, które zostaną następnie ponownie umieszczone w systemach obsługi klienta.

Najważniejsze elementy naszej oferty w zakresie opieki nad klientem przedstawiają się następująco:

  • obsługa klienta
  • programy lojalnościowe
  • zarządzanie portfelem klientów
  • obsługa posprzedażowa
  • obsługa infolinii
  • pomoc techniczna
  • utrzymanie klienta,
  • dosprzedaż (up-selling i cross-selling)

Nasze innowacyjne podejście do obsługi klienta wiąże się z wyborem przez nas doskonałości jako wartości, co zapewniło nam uznanie wśród liderów sektorów, w których jesteśmy obecni, jak finanse (bankowość i ubezpieczenia), media, telekomunikacja, środki masowego przekazu, turystyka, zdrowie czy też energetyka.

Wieloletnie doświadczenie oraz jasna wizja relacji z klientem pozwala nam na zapewnienie Państwu inteligentnej i szybko reagującej obsługi klienta skoordynowanej z Państwa strategią i wartościami.